برگشتن به طراحی و مهندسی
فروش!

دوره دستورالعمل های نصب سازه های فلزی (جوش، پیچ و مهره ای)

قیمت اصلی 1.000.000 تومان بود.قیمت فعلی 800.000 تومان است.

دوره آموزشی دستورالعمل های نصب سازه های فلزی (جوش، پیچ و مهره ای) مناسب برای کلیه علاقه مندان ، اساتید، مربیان و … است. که در پایان دوره مدرک معتبر بین المللی دوره آموزشی دستورالعمل های نصب سازه های فلزی (جوش، پیچ و مهره ای)به متقاضی اهدا خواهد شد. مدرک دوره آموزشی دستورالعمل های نصب سازه های فلزی (جوش، پیچ و مهره ای) برای رزومه کاری شما بسیار مفید است و همچنین می توانید از مدارک بین المللی آموزشگاه ای جوش برای مهاجرت و کاریابی در سراسر جهان استفاده نمایید.

جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره آموزشی دستورالعمل های نصب سازه های فلزی (جوش، پیچ و مهره ای)  با پشتیبانی (در ساعات اداری) تماس بگیرید.

توضیحات

دوره آموزشی دستورالعمل های نصب سازه های فلزی (جوش، پیچ و مهره ای)

دستورالعمل نصب سازه های فلزی )جوش، پیچ و مهره ای(

دوره ی آموزشی دستورالعمل های نصب سازه های فلزی (جوش، پیچ و مهره ای) در قسمت آموزش طراحی و مهندسی در آموزشگاه ای جوش  بصورت مجازی و غیرحضوری ارائه شده است. از این رو، دوره ی آموزشی دستورالعمل های نصب سازه های فلزی (جوش، پیچ و مهره ای) یکی از پرطرفدارترین دوره های ارائه شده در آموزشگاه ای جوش و هنرجویان زیادی را به خود جذب کرده است. هنرجو در پایان دوره ی آموزشی نصب سازه های فلزی (جوش، پیچ و مهره ای)، بعد از قبولی در آزمون و دریافت مدرک بین المللی معتبر می تواند مستقیما وارد بازار کار شده و درآمد مناسبی را برای خود ایجاد نماید.

متقاضیان محترم دستورالعمل های نصب سازه های فلزی (جوش، پیچ و مهره ای) توجه بفرمایند کل هزینه پرداختی دوره بابت مدرک بین المللی دستورالعمل های نصب سازه های فلزی (جوش، پیچ و مهره ای) بوده و سایر خدمات (شامل ارسال جزوه pdf، آزمون آنلاین، پست مدرک داخل لوح و …) کاملا رایگان است. مدرک دوره تخصصی دستورالعمل های نصب سازه های فلزی (جوش، پیچ و مهره ای) دارای تاییدیه از مرجع معتبر بین المللی، دارای برگه مخصوص، ریجستر آنلاین (در سایت دامنه uk) ،مهر برجسته، هالوگرام اختصاصی با گارانتی صددرصدی معتبر بودن و بین المللی بودن است که مناسب جهت تکمیل رزومه شغلی، افزایش حقوق و رتبه، مهاجرت، ارایه به سفارت های خارجی (بدون نیاز به ترجمه) و … می باشد.

نام دوره دوره تخصصی آموزشی دستورالعمل های نصب سازه های فلزی (جوش، پیچ و مهره ای)

همراه با مدرک بین الملی قابل انتخاب دوره (یک مدرک)

توضیح دوره دوره ی آموزشی دستورالعمل های نصب سازه های فلزی (جوش، پیچ و مهره ای)

اسکلت فلزی ساختمان ها و اسکلت پیچ و مهره ای در کشور ما در ساخت و ساز کاربرد بیشتری دارد.

استفاده از سازه‌‌های پیچ و مهره‌‌ای در صنعت،امروزه به نحو چشمگیری افزایش یافته بنحوی که این سازه‌ها در گذشته فقط شامل مجتمع‌های پتروشیمی وسوله های صنعتی سازه‌های مورد استفاده در صنایع گاز و نفت می‌شدند‌. هم اکنون کاربرد این سازه‌ها در ساختمان‌های مسکونی‌، تجاری ،مسکونی و اداری که در شهرها نیز ساخته می‌شود رشد چشمگیری داشته است‌.

یکی از دلایل بااهمیت استفاده از اتصالات پیچ و مهره‌ای سرعت بیشتر اجرا در محل نصب، عدم نیاز به جوشکاری، زمان نصب سازه ‌در موقعیت‌های سخت نسبت به سازه‌های جوشی در کشورهای صنعتی است. اسکلت‌هایی که در محوطه پروژه‌های ساختمانی تولید می‌شوند همچنین بدلیل به کار گیری دستگاه‌های جوش مدرن ، محدودیت در تامین برق، تیم‌های مجرب‌، عدم وجود ابزار صنعتی سنگین، رنگ آمیزی و زنگ زدایی صحیح و… نه تنها فاقد کیفیت هستند بلکه کاملاً دست و پا گیر و دارای پروسه‌ای زمان بر هستند که بلاشک منجر به ایجاد ترافیک در معا‌بر و مزاحمت همسایگان می‌‌شود.

اسکلت ها و سازه های فلزی ،سازه هایی هستند که در ساخت برج های عظیم و سازه های غول پیکری که در صنایع نفت گاز تا سو له های کوچک و حتی ساختمان های مسکونی به کار می رود. اسکلت های فلزی بسته شامل ستون ها و تیر ها (افقی یا شیب دار) هستند.

انواع سازه های فلزی:

۱ – اتصال هایی با پیچ و مهره

۲ – اتصال های

نصب اسکلت فلزی

در مرحله اول ساخت و

 

نصب اسکلت فلزی 

در مرحله اول ساخت ونصب سازه فلزی  داشتن برنامه منظم در تیم ساخت و نصب سازه های فلزی اولین قدم و مهم ترین قدم برای ساخت هر سازه ای است چون کار نصب سازه بسیار بسیار حساس و تاثیر گذار است،اگر این برنامه وجود نداشته باشد حتما تداخل در این امر به وجود خواهد آمد و در سر انجام کار تاثیر به سزایی خواهد گذاشت . اولین قدم و مهم ترین قدم برای ساخت هر سازه ای است چون کار نصب سازه بسیار بسیار حساس و تاثیر گذار است،اگر این برنامه وجود نداشته باشد حتما تداخل در این امر به وجود خواهد آمد و در سر انجام کار تاثیر به سزایی خواهد گذاشت .

داشتن برنامه منظم در تیم ساخت و نصب سازه های فلزی اولین قدم و مهم ترین قدم برای ساخت هر سازه ای است چون کار نصب سازه بسیار بسیار حساس و تاثیر گذار است،اگر این برنامه وجود نداشته باشد حتما تداخل در این امر به وجود خواهد آمد و در سر انجام کار تاثیر به سزایی خواهد گذاشت .

اولین قدم و مهم ترین قدم برای ساخت هر سازه ای است چون کار نصب سازه بسیار بسیار حساس و تاثیر گذار است،اگر این برنامه وجود نداشته باشد حتما تداخل در این امر به وجود خواهد آمد و در سر انجام کار تاثیر به سزایی خواهد گذاشت .

به طور کلی در تکنولوژی امروز استفاده از اسکلت فلزی با اتصالات پیچ و مهره ای به عنوان ریز بنای ساخت و نصب اسکلت های فلزی شناخته شده است چون در این اتصالات در زمان نصب نیاز به جوشکاری نیست و این باعث سرعت نصب سازه ها و همچنین به علت حذف هزینه های جوشکاری در کل هزینه ها صرفه جویی خواهد شد.

اسکلت فلزی جوشی

روش جوش یکی از روش های نصب و وصل سازه ها در ساختمان ها هستند ،سازه های هنری در ایران و همه جهان به طور گسترده و عمده برای احداث ساختمان ،پل،کارخانه،انبار و دیگر تاسیسات شهری و صنعتی بکار می رود.جوشکاری یکی از رایج ترین روش های اتصال فلزات به طور گسترده در ساخت سازه های فلزی به کار می رود.

کیفیت و استحکام سازه ها به طراحی و سپس اجرای درست اتصالات آن بستگی دارد و اگر حساسیت و دقت لازم در ساخت و نصب سازه ها اعمال نشود سازه آسیب جدی خواهد خورد و گاهی جبران ناپذیر خواهد بود و یک سازه فلزی چیزی نیست جز حجم عظیمی از فولاد به یکدیگر متصل و سر پا شده اند و این اتصلات باید فشاری سنگین را متحمل شوند . موضوعی که در ساخت سازها باید به آن بسیار بسیار توجه کرد.

ایران منطقه زلزله خیزی است، پس اتصالات ساخت و سازها باید با دقت بالا انجام شود و در نصب آن توجه کافی اعمال شود، چون مقاومت ساختمان ها در برابر نیرو های ناشی از زمین لرزه حیاتی است و حساسیت دو برابر می شود.

از این رو جوشکاری سازه های موضوعی نیست که قابل گذشت و چشم پوشی باشد و در آن سهل انگاری قابل اغماض باشد، در صورت تخریب سازه ها آسیب جدی وارد خواهد شد.

 

مقایسه سازه های جوشی با سازه های پیچ و مهره ای:

اسکلت هایی که در محوطه پروژه های  ساختمانی تولید می شوند بخاطر محدودیت در تامین برق مورد نیاز و استفاده نکردن از دستگاه های جوش مدرن در اختیار نداشتن ابزار صنعتی سنگین ،وقت گیر بودن رنگ آمیزی و رنگ زدایی صحیح و خیلی موضوعات دیگر نه تنها بی کیفیت هستند بلکه کاملا دست و پاگیر و دارای پروسه ای زمان بر هستند که بدون شک منجر به ایجاد ترافیک در معبر و مزاحمت برای همسایگان می شود .

روش قدیمی ساخت اسکلت در محل از لحاظ اتصال و برپایی نیز به غیر مواردی که ذکر شده هزینه  زیادی بخاطر استفاده از جرثقیل دارد. باز هم با توجه به زلزله خیز بودن کشور و حوادث ناگوار پیش آمده سیاست هایی بر قرار شده که تولید و اجرای سازه های فلزی به شکلی استاندارد و صنعتی انجام شود.

بنابراین اجرای ساختمان ها با اسکلت ها و سازه های فلزی که در کارخانه ساخته می شود و نصب آن به شکل پیچ مهره ای همراه با استاندارد های روز دنیا می تواند هم از هزینه ها کم کند و هم از معضلاتی که گفته شده بکاهد.

آموزشگاه ای جوش دوره های خود را تحت استانداردهای بین المللی برگزار کرده و تمامی استاندارد ها و سرفصل های تعیین شده از طرف این سازمان را اجرا میکند. هنرجویان پس از اتمام دوره میتوانند در آزمون دوره شرکت کرده و در صورت قبولی مدرک مربوطه را دریافت کنند . این مدرک دارای ارزش بین المللی بوده و دارنده آن میتواند در تمامی کشور های جهان از آن استفاده کند .

مدت دوره  معادل 24 ساعت به صورت جزوه آموزشی (فایل pdf)

در مدرک آموزشی صادر شده مدت دوره ذکر خواهد شد.

روش ارایه دوره  غیرحضوری، مجازی (ارسال جزوه pdf)

جهت اطلاعات بیشتر به قسمت دوره های آموزشی مراجعه بفرمایید

گروه آموزشی طراحی و مهندسی

جهت مشاهده سایر دوره های گروه به قسمت طراحی و مهندسی مراجعه کنید

پشیناز دوره بدون پیشنیاز (شرکت برای عموم آزاد است)

دوره تخصصی دستورالعمل های نصب سازه های فلزی (جوش، پیچ و مهره ای)بدون پیشنیاز است

هزینه دوره »»» هزینه صدور گواهینامه (یک مدرک به انتخاب شرکت کننده)

به غیر از هزینه صدور گواهینامه دوره فنی و مهندسی هیچ هزینه اضافی پرداخت نخواهید نمود.

مدارک دوره لطفا جهت اطلاعات بیشتر بر روی هر قسمت کلیک کنبد:

گواهینامه بین المللی QAL انگلستان با ریجستر آنلاین و تاییدیه از سازمان معتبر بین المللی

گواهینامه HSE ایجوش (بصورت لاتین و فارسی)

گواهینامه بین المللی QAS انگلستان با ریجستر آنلاین و تاییدیه از سازمان معتبر بین المللی

گواهی نامه بین المللی آکادمی MPT اتریش با ریجستر آنلاین

سایر مدارک معتبر بین المللی و داخلی با ضمانت اعتبار

نحوه ثبت نام جهت ثبت نام می توانید از قسمت بالا گزینه افزودن به سبد خرید را انتخاب نموده و مراحل ثبت نام را تا پایان ادامه دهید. در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی می توانید در تلگرام یا روبیکا به شماره 09109909003 پیام ارسال فرمایید
پشتیبانی جهت دریافت هرگونه اطلاعات بیشتر در خصوص دوره میتوانید در ساعات اداری (8 الی 14) با شماره های معرفی شده 03137777403 الی 03137777405 تماس حاصل فرمایید. همچنین در ساعات غیرکاری می توانید با شماره 09109309005 الی 09109309003 در پشتیبانی تلگرام یا روبیکا پیام ارسال فرمایید.
کلمات کلیدی دوره تخصصی آموزشی  دستورالعمل های نصب سازه های فلزی (جوش، پیچ و مهره ای), دستورالعمل های نصب سازه های فلزی (جوش، پیچ و مهره ای) , مدرک بین المللی دستورالعمل های نصب سازه های فلزی (جوش، پیچ و مهره ای) ,  مدرک دوره آموزشی دستورالعمل های نصب سازه های فلزی (جوش، پیچ و مهره ای), دوره آموزشی دستورالعمل های نصب سازه های فلزی (جوش، پیچ و مهره ای), دوره تخصصی, دوره غیرحضوری ,دوره مجازی

لطفا جهت هر گونه اطلاعات بیشتر در پیام رسان تلگرام یا روبیکا به شماره 09109909003 پیام ارسال فرمایید. در صورت عدم دریافت پاسخ به علت شلوغی لطفا پیام خود را دوباره ارسال فرمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره دستورالعمل های نصب سازه های فلزی (جوش، پیچ و مهره ای)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *